Zákazníci dostanú od kuriéra aj ochranné rukavice

3. 4. 2020

Obsah sa pripravuje...Zákazníci dostanú od kuriéra aj ochranné rukavice

Bratislava, 3. apríl 2020 – Ku každej zásielke, ktorá si vyžaduje biometrický podpis pribalí spoločnosť O2 pre zákazníka jeden pár ochranných rukavíc. Na tomto opatrení, ktorého cieľom je ešte viac minimalizovať riziko prenosu nákazy vírusu COVID-19 sa spoločne dohodli zástupcovia O2 a Slovak Parcel Service.

„Ako zodpovedná spoločnosť si uvedomujeme aké dôležité je vsúčasnosti dodržiavať najprísnejšie hygienické štandardy. Už samotné biometrické podpisovanie bez nutnosti výmeny papierových dokumentov, ktoré sme zaviedli už dávnejšie, sa v tom období ukazuje ako obrovská výhoda. Napriek tomu, sme sa aj preto rozhodli pristupovať k našim zákazníkom s ešte väčšou zodpovednosťou. V prípade, že im prostredníctvom kuriéra doručujeme zásielku so zmluvou, ktorú zákazník musí podpísať biometricky v tablete, automaticky mu k zásielke pribalíme aj pár ochranných rukavíc. Tieto by mal zákazník použiť jednorazovo a po podpise zmluvy ich odseparovať,“ upresňuje Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.

Obidve spoločnosti v ostatných týždňoch urobili niekoľko významných ochranných opatrení, ktoré si vyžadovali značné investície a to s jediným cieľom, chrániť bezpečnosť zamestnancov a zákazníkov pred šírením koronavírusu.

Spoločnosť Slovak Parcel Service zabezpečila šesťsto kuriérom ochranné pomôcky v podobe respiračných masiek a rúšok, ochranných rukavíc, dezinfekčných gélov a vitamínov. „Ochrana našich kuriérov je pre nás v súčasnosti najdôležitejšia. Rovnako sme vyzývali aj našich zákazníkov, aby sa pri preberaní zásielok správali zodpovedne a tiež sa chránili. Dnes však vďaka spolupráci s O2 ideme ešte ďalej. A priamo našich zákazníkov už v súčasnosti vybavujeme ochrannými rukavicami, v ktorých by mali realizovať biometrický podpis zmlúv v tabletoch,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ spoločnosti Slovak Parcel Service.

Obe spoločnosti veria, že týmto krokom budú motivovať aj ďalšie subjekty, aby sa správali zodpovedne nielen voči svojim zamestnancom, ale aj k zákazníkom. Bezpečnosť a zdravie je v súčasnosti tou najvyššou prioritou.

Informácie o opatreniach súvisiacich s pandémiou vírusu COVID-19 nájdete aj na www.sps- sro.sk a na www.o2.sk/ostandoma


späť

Novinky

1. 6. 2020

Zákaznícka linka 16 877

Vážení zákazníci, dovoľujeme si Vás informovať, že telefonické hovory na linku 16 877 sú spoplatnené v zmysle platného cenníka...

Kontaktné strediská

Naša sieť 26 pobočiek a regionálnych stredísk efektívne pokrýva celé územie Slovenskej republiky a je zárukou, že sme všade tam, kde nás potrebujete.

Vyberte si kontaktné stredisko